25 July 2012

dalam tak sedar





yea.dalam tak sedar dah masuk seminggu kita berpuasa.ohh.disebabkan aku duduk dekat arab,maka masuk harini genaplah seminggu sebab kitorang mula puasa awal sehari dari malaysia.

tinggal lagi 3 minggu untuk kejar keberkatan dalam bulan nih.so kena kasi speed paling lajulah untuk kejar.aku sendiri pon terkedek-kedek lagi nih.

dan harini jugak,aku nak ucap all the best untuk kawan-kawan aku dekat uum sebab arini result sem 2 keluar.tak lupa jugak untuk diri aku sendiri.hahhaa.walau kecut macam mana pon nak tunggu result,kena la buat-buat cool untuk sedapkan hati sendiri.

walau apa pon yang terpapar dekat slip tuh nanti,redha lah sehabis mungkin.sebab itulah tahap usaha yang kita dah buat.dan itu adalah yang terbaik yang tuhan nak bagi.bersyukur.

tapi kalau aku,menangis sesikit dulu lah kot.pastu lupa.pastu berazam untuk sem depan nak buat yang lagi baik konon.tapi tengok-tengok ke laut jugak.lepas dah nangis sepam dua,bukak puasa nanti boleh la cari aiskrim nih untuk mengrefresh kan balik diri sendiri.tapi kat arab nan hadooo aiskrim nih.ceh !

itu sahaja untuk update kali nih.see you !

salam ramadhan dari bumi arab.ecececeeh :)


menarik :
Look “hot” and get snapped for a refreshing surprise!
What’s stopping you from talking all day long?

1 comment:

Cik Fatin said...

okkay,nnti kalau berkesempatan insyAllah join :)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah