03 May 2010

jika mahu mmbce,truskn ~

  assalamualaikum =]

mghitung hari..yew ,hnye mmpu mghitung hari yg smkin dtg ! 10mei ~rasenye xmampu lagi nak dduk kt rumah ..smuanye yg ad kt umah mgingtkan saye dkt femly yg ja0h ..skrg smua bnde kene bt sndri ..sblm nh ad ibu yg b0le nk tl0ng kal0 ad pape ..tp,skrg ....xd lagi ..sglenye bgntung dkt dri sndri ..mybe dgn smbg blja nnt xkn ad dh prsaan yg mcm skrg nh ..at least saye xkn mghdap lg sume bnde yg mgigtkn saye dkt femly ..ckup hnye mreka d hati saye ..bile kt umah sgt trseksa ! 


'' keputusan dah dibuat ke metrik, belajar lah betul betul dan mulai saat ni jangan ingat nak gi belajar ni main main. buat yg trbaik supaya yg baik akan timbul. kalau baik pasti dapat pilihan yg kita suka bukan yg orang tak nak kita dapat. menanggis tengok result tak perlu hadir lagi walaupun ibu tahu fatin agak hampa dengan keputusan yg dapat. bersyukur kerana Allah masih beri harapaan dan peluang belajar tidak macam org lain. rebutlah peluang sebaik baiknya. doa ibu dari jauh sentiasa ''

*pesan ibu ..

..skrg tiap mase hnye mmpu snym dn gelak plastik kn0nnye nk bgtau smua org yg saye x ap2
..air mate sgt murah ,tiap mase mnitis 
..pagi ptg siang mlm air mate nh xpnh kring sbb mmg sume bnde kt umah nh mgigtkn dkt femly
..nk cpt2 pegi dr umah
..saye bkn ank mnje tp saye x kuat ! sye xmmpu lg nk hdapi !
..saye lemah 
..spnjg 5 ta0n d0k asrma x pnh pn prasaan mcm nh hdir 
..hnye skrg saye rase btp peritnye id0p bjauhn dr kluarga


miss my family !!


ayh kt wad.saye lmah.saye xkuat.saye xb0le nk hdpi lg.

hanya mmpu mnulis stkat nh ..ya tuhan,kau lindungilah kluargaku ~


6 comments:

T.O.P said...

aten...
sume owg ade dugaan msg2..
owg 2 cm2..owg ni cmni..
sume len2 Allah kasi..
p Allah xkan bg ujian 2 kt kte lo kte xmmpu nk hadapinye kn..
sume bergntong kt dri sendri..
kte y kne sentese kuat mnghadapi dugaan 2..
jgn sesekali mengalah..
kte boleh mnangis..
p 2 xbermakne kte xkuat..
kte sdang mncari kkuatan sbnanye..
tgisan 2 mmbntu kte utk tetap bertahan..
bine lek kkuatan 2..
n skunk da nk g da kn...
sentese kuat tw..
aku doakan kte sume berjaye...
"let bygone be bygone.."
luv u always...

p/s:
tbe2 ase cam nk nangeh...i'll miss u...

sol said...

..prs0alnnye mmpukh ak ??

ada. said...

persoalannya mampu.

tuhan takkan berikan dugaan pada hambanya yang tidak mampu menanggung dugaan tuh.

doa tuh senjata orang islam.
berdoalah dan yakin dengan setiap rezeki yang ALLAH bagi. macam ibu ko cakap, rebut peluang yang ada. ada orang nasib lebih buruk, hampeh, busuk, yang jauh berbeza dengan nasib kau.

aku doakan ayah ko cepat sembuh dan aku doakan sahabat aku nih kuat hadapi dugaan hidup. walau aku jarang muncul depan korang, tapi satu ikatan yang kita buat dulu takkan putus.

macam yun cakap, let bygone be bygone. kisah lama tinggalkan, pandang ke depan. tak ada apa yang tinggal lagi untuk kita kenang kisah lama.

aku doakan semua sahabat-sahabat aku tabah hadapi dugaan hidup. ini nama nya hidup, ada pahit ada manis. tempuh semua situasi dengan baik ye. :)

*aku termenangis. aku pun rindu semua. aku rindu ko, yun, izzah. aku rindu sangat kat korang.

sol said...

ak cube t0k jd kuat ~

miss u all !!

~uǝǝʇɐɟ said...

betol kata mereka =]

p/s: tiba2 rasa nak mengalir air mata =(

sol said...

hee ..sdg cube ~

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah