28 October 2010

hidup barangkali ~

salam..

alhamdulillah,slmat smpai jgak 2 hri yg lpas..tpi ble malas dh mengatasi sgle-glenye,bru arini brpeluang nk merajinkn diri mnjenguk bl0g trchenta~ *chenta la sgt kn..


dan bile thap b0san da smp thap maksima,ap lg..kejenye menerjah la bl0g2 org len..nk mnulis mmg cukup malas..huu3


ckup suke mmbace catatan2 org len,ad suke ad duka..dan bile bace kisah id0p org len yg kdg2 cukup bhgia,trase diri ini ckup cemburu.bila pula aku b0le mnjadi sprt mereka..tpi,sesungguhnya ak tetap brsyukur dgn ap yg ad..


tapi tak smua crita hnya wujud yg indah je bt0l x ? ttp ad mreka di luar sane yg id0p mreka kadang tak bgitu brnasib baek..bg aku,mreka ckup hebat.cukup tabah.aku? mgkin blum mampu t0k jadi setabah mreka..


apa gunanya org keliling jika hnya mampu mmndang.ckp2 k0song.mnmbahkn kerunsingan.pergi sahaja..itu lebih baek bukan ~


bagi aku sndiri,brdiam diri adalah jalan terbaek..aku cukup lemah dalam penulisan.aku tak pndai brcerita.jadi,segala masalah aku cuba tutup rapat2..itu adalah jalan terbaek..bukan tak mahu berk0ngsi,tapi kadang tak tahu mahu mulakan dari mana...lebih selesa mnjadi pndengar dari brcerita...bagus bukan ? hee3




'"Lahaula Wala Quwata Illa Billah Hil Aliyil 'Azim."

"Tiada Kekuatan dan Daya Melainkan dari Allah yang Maha Tinggi lagi Maha Mulia."

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah