20 April 2012

berderet deret deret sederet.erk ?



pening pening lalat buat assignment international business.habis journal dah aku bukak.nak baca journal tuh dah satu hal.puuh !

ohh.belum tengok assignment HR lagi.pon kena baca journal jugak.erk = =''

tengok-tengok balik.banyak rupanya keje yang belum siap.quiz ada 3 belum buat.test ada satu lagi.banyak kan keje aku.

dah tu tunggu apa lagi ?
off sekarang pegi buat keje.

(-.-)'' pasrah.

7 comments:

QasehSuci said...

daripada entri nie macam ambil ijazah dlm bidang perniagaan jer..atau perakaunan dan sewaktu dgnnya ye ke?? hehe...

salam kenal dari segmen lulu

super d0uble F :) said...

eh.a'ah.a'ah.amik deg international business.

salam kenal jugak :)

Trica Jus said...

setuju tuh....

ikaa sharin said...

hye tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada makan makan sikit :D

super d0uble F :) said...

trica jus : apa yg setuju tu ? hee

ikaa sharin : ok.bakal singgah ;)

FL blogh0use said...

IBM530 ke?? HR? amek kos ape eh?

super d0uble F :) said...

human resource.kos international business :)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah