27 October 2013

short update and info about GA :)



assalamualaikum.

a really really really short update!
sekarang ni sibuk sangat-sangat sampai nak blog-walking pon takda masa. mengejar asignment yang dah nak sampai date line, dengan mid sem exam lagi. fiuhh fiuhh. tak cukup tanah nak jejak baq hang!

tapi, aku curi-curi jugak masa sebelum tido or petang-petang macam nih untuk check and singgah satu-satu blog peserta GA.wiwiwiwiwi. setakat ni ade dalam 30 puluh lebih kot peserta. cukup banyak la bagi blog picisan macam aku nih. THANKS BANYAK-BANYAK korang yang joinn.heee

insyAllah,kalau peserta bertambah lagi.aku akan TAMBAH HADIAH. haaa. suka laa tewww!

ada lagi 4 hari sebelum tamat GA. jomlah ajak kawan-kawan join sekali. aku akan umumkan peserta 3 nov insyAllah. and aku akan bagi masa 2 hari supaya pemenang respons and hantar detail. kalau takde dalam masa 2 hari, aku akan buat random pick semula.

so,setakat nih dulu. chow!



No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah