19 August 2016

Kek Lapis Sarawak sedap tak tipu!

Assalamualaikum & Hi!

Aku bukanlah seorang penggemar kek. Tak pernah lagi so far bila teringin nak makan apa-apa, kek termasuk dalam list teringin tuh. tak pernah tak pernah.

Suatu hari nih, kawan aku bagi tester kek lapis sarawak yang dia buat sendiri. Original recipe special dari pakcik dia yang memang famous dengan perniagaan kek lapis di Sarawak. Benda free aku memang tak tolak. ihiks ^_^

suapan pertama, not bad..
suapan kedua, sedap nih..
suapan ketiga, marvelous! 

Aku takde buat iklan berbayar pon, ini ikhlas dari hati aku promote sebab memang sedap. Ramai kawan-kawan aku yang dah repeat order. Yang beli untuk stok raya ni pon ramai! aku pon dah nambelas kali repeat order! Flavor favorite aku Red Velvet and Choc Almond. Bila kunyah rasa moisttt sangat. 

Eh, susah lah nak cerita kesedapan dia. Kalau nak tau, kena beli & rasa! Rasa sekali pasti nak repeat order. Setiap pembelian kek lapis sarawak ni juga, korang menyumbang untuk tabung dana sekolah tahfiz yang diusahakan sendiri oleh keluarga kawan aku nih di Sarawak. Sambil membeli, sambil mengumpul saham akhirat. 

Harga cuma RM15 sahaja! Aku sendiri pergi tengok tempat pembuatan kek lapis sarawak ni di Bangi, iaitu di rumah kawan aku sendirilah. Kebersihan dia InsyAllah terjamin. Memang peralatan memasak, oven semuanya di bawa terbang dari Sarawak.






















Untuk yang berminat, jangan malu-malu. Boleh terus PM kawan aku direct. Sebab dia lah tukang buat kek, dialah tukang packaging, dia lah jugak tukang hantar!

untuk pembelian kek 5 biji keatas, pengeposan disediakan. untuk yang nak COD pon boleh, tapi area Bangi & Putrajaya sahaja.

Fb : Nurul Natasha
Instagram : Didi Kek Lapis Sarawak







No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah