10 October 2011

pengakhiran bakal tiba.

Photobucket

betullah apa yang kawan baik aku cakap,hargailah pemberian Allah.Dia duga kita,bersyukurlah.Dia duga pon ikut kemampuan kita.

es0k aku ada kuiz statistics.tapi dalam keadaan yang macam nih aku nak bukak buku pon aku tak tahu apa yang aku tulis.

ya Allah,bantulah aku.kawan kawan,d0akan aku.

- ini kali kedua dalam masa tak sampai seminggu.boleh ke aku bertahan lagi.salah ke pilihan aku ?  -

4 comments:

ada. said...

asal fatin? ko ok tak? btw aku rasa ko tadek num aku kot sebab tak pernah contact pun :/ nih num aku 0134429010. btw take care dear. i love u.

super d0uble F :) said...

hee.saye ok ;)

umi kokmie said...

weh..kau nape???
ayat2 kau nih menggerunkan laah..
dah macam pesen abang kau nyer ayat jep ak tengok..
cer citer kat ak cket...

super d0uble F :) said...

heee.xd pape p0n ;)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah