22 November 2011

B.B.B

Photobucket


kumiliki bintang,bukan bintang biasa.dan yang terbaik.selamanya bersama.


yah,belakangan ni.hari hari aku kelihatannya mendung.mendung langit yang hujan,mendung lagi hati aku mungkin.babak cerita kita juga tak jauh beza.setiap hari babak yang sama latar masa mungkin berbeza.aku mohon tuhan bagi aku tangga yang cantik untuk ke syurga.supaya aku boleh nampak keindahan dunia yang sementara.

aku dah puas jadi kuat,tapi hari nie aku kalah.aku simpan satu bintang.bukan bintang biasa.hari nie mungkin bintang turut menangis bersama aku.aku harap,kita berkongsi bintang yang sama.bintang yang bersinar.

dan yang terbaik selamanya bersama.aku simpan semua perasaan aku sendiri.keajaiban pasti tuhan beri jika kau yakin.yah.yakinlah !


# BBB- bukan cinta biasa
# 1 hari berlalu.ahhh.lambatnya masa.aku tak mampu tunggu lagi.
# pergilah kau.

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah