26 October 2012

salam aidil adha :)

assalamualaikum.

how's your day? chill babeyhh,it's hari raya anyway :)
untuk aku sendiri,aku hanya raya berdua dengan adik aku.yang lain tak balik and diorang pon pegi buat haji tahun nih.macam nih la hidup anak bujang,family di perantauan.ecececehh.aku takde la nak sedih-sedih ke apa sebab aku dah biasa,dah lali dah keadaan macam nih.dah bertahun-tahun pon.

makan pon,opah aku masak pulut kuning dengan rendang ayam je.itu pon cukuplah.bersederhana ye dok.

korang pon jangan la sedih-sedih kalau ada yang berjauhan dengan family tuh.kita semua kuat untuk hadapi dugaan nih,yeahh!

aku takde nak update panjang-panjang pon.just nak ucapkan salam aidil adha :)



* finally got the new one :)


di hari raya nih,meh la sedekahkan klik satu sorang.lai lai lai.siapa yang klik,just tinggalkan comment.nanti aku singgah and tolong klik korang punya jugak okaaayyh :)







No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah