23 January 2013

selamat bersenang-senang

assalamualaikum.

[ sedap pulak panas-panas nih minum jus.glup.glup.yummiehhh! ]




semester break dah pon bermula, oh actually dah hampir 2 minggu berlalu and hampir dah nak habis cuti pon. sadis sangat sebab sekarang baru nak menaip dekat blog tercinta -_-''. harap korang tak nampak la tahap kemalasan dekat situ. ehem. walaupon blog terbiar,tapi aku still blogwalking jugak sebab nak tau jugak apa la cerita korang-korang semua kan.

seronok baca kisah orang lain. seriously. for me,aku tak banyak cerita.aku tak banyak benda untuk di share-kan. so sebab tuh benda tu sedikit-sebanyak mematikan mood untuk menaip. hee.

lagi satu seronok tengok orang lain cuti dapat makan sedap-sedap,dapat berholiday dengan family. tengok aku, makan kedai jep hari-hari. orang duduk jauh dengan family memang macam nih.he3

tapi aku on je. as for me, ini cabaran buat aku. lagipon bukannya pertama kali,tapi dah bertahun-tahun so aku dah lali. aku anggap dan fikir benda nih dengan positive, so insyAllah aku boleh laluinya. korang-korang pon sama la. kena la selalu berfikiran positive :)

malaysia -- arab saudi bukanlah dekat. jauh tau. tapi sekarang kan macam-macam cara kita boleh buat, so gunakanlah social networking tu semua. korang takkan rasa jauh sangat lah ;)

ok lah.nak bersiap nak pegi beli makanan dekat pasar malam. ihik. see you soon.




No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah