19 January 2012

dengan lafaz bismillah...



aku lepaskan sesuatu yang aku harap akan jadi milik aku.walaupun berat,aku terima.semoga tuhan akan berikan yang terbaik untuk aku.

untuk sesuatu yang aku dah lepaskan,semoga kau baik-baik.bukan senang aku nak buat keputusan,jadi jangan sia-sia kan.

walau aku tahu tak mungkin aku dapat terima.aku tahu hari aku esok takkan sama lagi.aku tahu bukan mudah untuk terima kenyataan.tapi aku sanggup kalau itu yang terbaik untuk dia.

semoga pengorbanan aku ini akan terbalas.amin ~

2 comments:

azeelia azman said...

blog tukar wajah lagi??

haha. nice one. cantik yg neh.

i.allah, apa yg tjadi ad hikmah nya. think +ve. haha.

super d0uble F :) said...

harap macam tu lah.thanx ;)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah