09 January 2012

pagi 10/1/2012

Photobucket




cerita gambar #1 

 aku still belum tidur lagi nih dan jam sekarang pukul 7.30 pagi.yeah,study makroek0nomi yang sangat lah aku CHENTA = = ''..
btw,aku still ada 3 paper lagi untuk final exam nih dan yang paling penting sekali,tiga-tiga yang tinggal tuh semuanya killer paper okkkaaayyyy !!
d0akan aku yew kawan kawan :)




cerita gambar #2 :

eh,aku dah dapat baucar buku rm200 untuk student tuh..k0rang dah dapat ?? hee3
kalaulah rm200 nih b0leh ditukar ke wang tunai,pergh ! b0leh shopping okkkkaaayyy..
tapi apakan daya,kerajaan bagi untuk beli buku yep.s0,bersyukurlah :)


ok.nak sambung buat latihan sikit and lepas tuh masuk tid0.

menarik untuk kaum wanita.nak jadi cantik tak ? 





No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah