05 June 2011

nak tau tak ?

bila aku ckp ok.aku nak dia tau sbnanye aku tak ok.

bila aku ckp xd pape.aku nak dia tau sbnanye aku tgh b0hong.

bila aku ckp pergi.sbnarnye aku berharap die tak pergi.

bila aku ckp xperlu tggu.sbnarnye aku harap sgt die tggu aku.

bile aku ckp aku tak ape2.sbnarnye aku tgh sedih sgt.

bile die ckp aku kuat.sbnrnye aku dah lemah saat itu jugak.

bile aku ckp aku b0leh pujuk diri sendiri.aku berharap sbnanye die yg akan pujuk aku.

bile aku nak pergi.aku harap sgt die kata "d0nt leave me".

bile aku kate aku gembira.aku tgh pura2 gembira sbnarnye.

bile aku kata aku tak kisah.ketahuilah,aku bt0l2 kisah.


~sayangnye.aku tak pernah sempat cakap semua nih.mungkin die yg pergi atau aku yg terlambat~


=.= '
aku merapu ke nih ?
padan muke k0rang.sape s0h bace sampai abis.
hee ~






No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah