24 July 2011

angin ;)

assalamualaikum.

aku rasa sekarang nih aku tengah dalam mood nak mengedit balik blog nih.nak tukar background.nak tukar header.nak kemaskan sikit sikit yang berserabut.bukan apa,nak bagi mata yang memandang tuh rasa best jew.heee.

aku memang jenis yang cepat bosan.kalau ada masa memang aku rasa macam asyik nak tukar jew.sementara belum masuk blaja balik nih,baik aku tukar cepat cepat kan.nanti dah sibuk,nak uruskan macam macam hal pulak.dah takde mase nak menghadap bl0g nih dah.

oh yea.bagi sape sape yang rase nak tambah duit poket lebih,j0m la daftar sini.lebih lebih bagi yang baru nak masuk blaja balik nih.banyak nak pakai duit.daftar sini untung untung bole la tambah duit lebih sikit dengan hanya satu klik dah dapat 20 sen.sikit sikit lama lama jadi bukit kan.tak rugi pon kalau korang j0in.aku pon baru jew join dan dah dapat hasil sikit :)

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah