31 July 2011

ramadhan satu :)

assalamualaikum.

aku baru lepas sahur nih dan nak tunggu subuh.sekarang baru pukul 4.30 pagi.waktu dekat sini lambat sikit dari malaysia.malam nih memang aku dengan adik adik aku tak tido.kitorang berjaga sementara tunggu sahur.

sementara tunggu tuh,apa lagi.dok main saidina dengan diorang nih.pastu dok main yang ular tuh pulak.hahha.memang betul betul takde keje.

dah pukul 3 pagi,pegi masak.makan nasi goreng jew sahur nih.hee.aku macam excited plak.dah 6 tahun tak puasa dekat umah.dulu kalau dekat asrama dengan matrik,memang jarang la bangun sahur.kalau bangun pun makan biskut dengan air masak jew.hee.


ok lah.dah pukul 4.40 pagi.dah azan subuh da p0n.yang dekat malaysia tuh,selamat berpuasa.jangan buat buat lupa plak hari nih puasa.kang ada plak yang bangun terus nak cari sarapan.hee ;)

2 comments:

Faiz Ismail said...

oit,,,kte org tak lupa pon,,hehee

super d0uble F :) said...

baguslah :P

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah