09 February 2012

alamak,esok-esoklah aku letak tajuk ok !





nih yang gua rasa nak marah nih.result gua keluar 9hb tapi nih da masuk 10hb nih.malaysia dah pukul 7 pagi and gua dekat sini dah pukul 2 pagi.gua yang masih setia menunggu nih pon lama-lama rasa berasap jugak nak masuk portal check result tak lepas-lepas.haish.sabar-sabar.ini boleh menimbulkan kemarahan nih.ggrrr !

ok.tadi ada makan-makan sikit dengan membe-membe malaysia dekat sini.gua dah kenyang sate nih.balik ingatkan dah boleh check result dengan perasaan cuaknya.sekali hampeh.maka sekali lagi gua nak cakap,gggrr !


disebabkan gua tengah panas hati,apa kata korang tolong gua pilih antara Louis Koo or Daniel Wu? apa? korang tak tahu ? takpe.korang klik dulu.then koranglah apa yang ada dekat situ okeh ;)



p/s 1 : ok.back to normal.pelik meh cakap ber-gua-gua nih.ok ok.aku tak pernah cakap guna gua-gua nih.saja plak arini.he3.btw,aku bukan gangster maaa ~

p/s 2 : aku da ngantok.malas nak tengok result dah.nite :)

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah