22 February 2012

sebelum tido kita update belog kesayangan dulu ok :)

eh,tup tup dah sampai uum lah.huh.haruslah melepaskan satu keluhan walaupon mengeluh itu tak baik yep kawan-kawan ( -.- " )

waaaaa..saya nak duduk rumah sambil golek-golek online tengok tv lagi..cuti tak cukup ! haish.dah dapat cuti pon kire ok la ye dok.maka bermulalah episod menjadi seorang pelajar yang busy.harus diingatkan sekali lagi,menuntut ilmu adalah jihad yep kawan-kawan :)

kelas dah start,aku pulak sampai lewat.hahhha.sesuka hati jew balik lambat tapi ada aku kisah,bukan sengaja pon.ada la sebab musabab yang munasah.hee3.maka lepas nih aku akan cuba untuk tidak ponteng kelas dengan sengaja demi mencapai cita-cita untuk menjadi pelajar dekan ! ehem.sila doakan saya yew.

ok lah.esok kelas 8 pagi.almaklumlah dah terbiasa bangun lewat dekat umah,haruslah malam nih tido awal demi untuk bangun awal esok pagi.gud night semua :)

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah