03 February 2012

sebab malas,maka terhasillah entri gabungan macam nih.

rabu 1/2/2012

kelas bahasa arab.bila dah mak bapak budak masuk kelas,kelakar gila kot ! dok main main jep.siap ada makan makan tuh.hahhha.bila kena soal,terabur semua tak hafal.

btw,ustaz dia encem seyh ! muda lagi kot.student ummul qura mekah.baru umur 20 lebih jew baya-baya aku.tapi dah kahwin anak 2.anak dia comel.heee3 :)

yang lagi kelakar,ustaz nih memang suka makan ! bila dia dapat makan tuh...hamb0i,punya khusyuk dia.aritu ada keropok lekor orang malaysia bawakkan.dia makan sampai mangkuk kosong ! belum kira pizza lagi.hahhaa.aku tengok dia main dengan anak dia dah macam abang main dengan adik.keh3




khamis 2/2/2012  - consulate open day 2012


ini gamba pinjam dari pakcik google


ramai jugaklah orang malaysia kat sini.tapi major tak kenallah sebab ramai duduk dekat jeddah.ada jualan makanan malaysia,batik painting,jual handbag baju,permainan rakyat and lain2.yang paling dapat sambutan gerai makanan lah! petang jew orang semua dah serbu makanan sebab takut habis.borong semua ! hahhaa.

gamba pakcik google jugak


and at last dapat jugak rasa benda alah macaroon nih.10 biji sr20.aku rasa biasa jew.manis gila kot.tak tau lah apa benda yang femes sangat.maybe sebab kecomelannya kot.keh3

eh,ustaz tu pon ada jugak.dari petang ke malam makan jew aku tengok tak berhenti-henti ! hahhha.next kelas jumpa lagi yew ustaz ;)

3 comments:

Gary Asip said...

macaroon!! lapar~.. T^T

super d0uble F :) said...

ahhhaa !

pegilah makan gary ;)

Einaz Shah Rizal Thomas said...

haiiiii awak ;)

jemput la dtang ke blog einaz. ada info penting untuk anda sebagai wanita, punca pad yang diperbuat daripada bahan kitar semula menyebabkan kanser rahim.takut kan..

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah