02 August 2011

selamat pagi :)

assalamualaikum.

selamat pagi semua.takde idea sebenarnya nak menaip apa nih.tapi nak jugak p0st.hahha.jam malaysia da pukul 8.20 pagi.dekat sini aku baru siap siap nak bersahur.

pagi pagi macam nih el0klah baca berita kan.b0leh jugak tau isu isu semasa apa yang tengah terjadi.takde la d0k baca berita hiburan jew.hal hal ek0nomi dunia kena tau jugak.ecececeh..mentang mentang belajar ek0nomi.mula la nak amik tau ek0nomi semasa yang tak pernah sudah tu kan.hee.

tapi jangan lupa.hal dunia perlu diseimbangkan jugak dengan akhirat.takde lah kita kejar dunia semata mata.sedangkn yang dah dijamin kekal kita lupa.

ok lah.nak siap siap bersahur.selamat berpuasa yew semua.jangan lupa senyum banyak banyak ok.senyuman anda membawa bahagia.ecececeh..

kepada penggemar coffee,j0m tengok sini.TIME TO CHILL AND EXPRESS YOURSELF =)

2 comments:

fatin syahirah :) said...

oh mann. menyampah nak ambil tahu pasal ekonomi. haha. bosan -.-'

super d0uble F :) said...

hahhhaa.

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah